آجر نسوز سفید فروش مستقیم

folder_openآجر نما, آجرنسوز, سفید, سفید
commentبدون دیدگاه
آجر نسوز سفید دکوراتیو

آجر نسوز سفید از محبوب ترین مدل های آجر نما در بازار مصالح ساختمانی می باشد. این آجر جذاب با ظاهری شبیه به سنگ در نمای خارجی ساختمان می تواند نقش پر رنگی ایفا کند. این محصول از خاک نسوز معادن مخصوص استخراج می شود. تولید این محصول پر فروش پروسه ای تخصصی و دقیق دارد. چرا که رنگ این آجر از حساسیت خاصی برخوردار می باشد. به همین خاطر قیمت این آجر نما به نسبت مدل های انگلیسی و شاموتی در بازار بیشتر است. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید انواع مدل آجر نما با واحد فروش ارتباط برقرار بفرمائید.

آجر نسوز سفید پلاک

انواع مدل های آجر نسوز در ایران

آجر نسوز سفید تایل

مزیت های آجر نما ضخیم

آجر نسوز سفید ضخیم دارای مزیت های زیادی می باشد. از جمله اینکه جذب نور کمی دارد و خاصیت عایق انتقال دمایی دارد. همین امر مانع انتقال گرما در فصول گرم سال می شود. این آجر نما مناسب مناطق گرمسیری می باشد. زیرا در مقابل شوک های دمایی حاصل انبساط و انقباض محیطی مقاومت بالایی داشته و استحکام بالایی در برابر باران های اسیدی و فرسایش دارد. این آجر نمای زیبا قابلیت استفاده در نمای ساختمان و کف فرش را همزمان دارا می باشد. رنگ این آجر با ترکیب رنگدانه های تیره چشم را نمی زند و تغییر نمی کند.

آجر نسوز سفید ضخیم

کاربرد های آجر نما ال

آجر نسوز ال یکی از قالب های خاص آجر نما نسوز می باشد که در موقعیت های خاص به کار برده می شود. این آجر نمای شکیل در کنار آجر نسوز پلاک می تواند نقش مکمل را بازی کند. می توان بدون آجر نسوز ال نیز نما را اجرا کرد، اما از نظر زیبایی شناسی این آجر نسوز باعث افزایش هارمونی نمای ساختمان می شود. اغلب نما کار اجرای این مدل آجر را به صورت هره ای پیاده می کند. واحد شمارش این آجر نما متر طول می باشد. اغلب از این آجر نسوز برای دور پنجره و گوشه های دیوار با زاویه نود درجه استفاده می شود.

آجر نسوز سفید ال

آجر نما خشتی در نمای داخلی

آجر نسوز سفید خشتی یکی از انواع مدل های آجر نما تزئینی می باشد. این آجر نما به صورت خشت دستی در کارگاه آجر پزی زیر نظر استادکار قالب گیری می شود. به همین خاطر دارای سطحی متخلخل و زبر می باشد. این حالت باعث جذابیت بصری آجر نمای خشتی در بازتاب نور پردازی می شود. کاربرد عمده این آجر نما برای زینت بخشی به دکوراسیون و نمای داخلی محافل تجاری و مسکونی می باشد. این محصول با کاربری لوکس با ترکیب انواع رنگ های بند کشی جلوه های بی نظیری ایجاد می کند.

آجر نسوز سفید سنتی

آجر نما پلاک

آجر نسوز سفید پلاک از تولیدات عمده آجر نسوز محسوب می شود. این آجر نما بیشتر برای نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ارزانتر آجر نما پلاک نسبت به سنگ نما باعث اقبال مشتریان به خرید این محصول شده است. پس از نصب این آجر نما هزینه نگهداری کمی به کارفرما تحمیل می شود. زیرا این فرآورده نسوز پس از نصب از نما جدا نمی شود و نیاز به اسکوپ پس از اجرا ندارد. برای خرید انواع آجر نما می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاهی این محصول را با قیمت عمده درب کارخانه تولید کننده خریداری کنید.

آجر نسوز سفید پلاک

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره