آجر نما مدرن نسوز انواع مدل و کاربرد

folder_openآجر نما, آجرنسوز, مدرن
commentبدون دیدگاه

می توانید از انواع آجر نسوز و سنتی برای پیاده سازی نمای مدرن در ساختمان خود بهره ببرید. آجر نما قزاقی و پلاک نسوز توسط این مجموعه به قیمت درب کارخانه به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. قسمت خارجی یک ساختمان را به عنوان نما می شناسند که جزئی از هویت بصری در طراحی معماری شهری به شمار می رود. در واقع معمار با طراحی نما یک روح در کالبد بی جان ساختمان می دمد که باعث نشاط روحیه ساکنان می شود. آجر نما مدرن نسوز یک متریال با انعطاف پذیری بالا می باشد. با کمک این محصول می توان به ساختمان نمایی مدرن و کلاسیک داد. برای اطلاع از قیمت انواع آجر نما و مشوره خرید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

آجر نما مدرن نسوز آمریکایی

فروش عمده آجر نما مدرن

آجر نسوز به عنوان یکی از مدل های مدرن آجر نما، از پر فروش ترین مصالح ساختمانی می باشد که استفاده عمده در نمای خارجی ساختمان دارد. انواع مختلف این محصول را می توانید به صورت عمده با قیمت ویژه از این مجموعه خریداری کنید. همکاران ما پس از مشاوره با شما مشتریان عزیز، نیاز پروژه شما را تشخیص داده و با توجه به بودجه ای که برای اجرای نما اختصاص داده اید بهترین آجر نما را به شما پیشنهاد می کنند. مطمئنا با استفاده از آجر نمای نسوز، در هزینه تمام شده خود صرفه جویی خواهید کرد.

آجر نما مدرن نسوز رندوم

انواع آجر نمای مدرن

آجر نما مدرن نسوز سفید

مزیت های آجر نما مدرن

از گذشته دور آجر نما جزئی جدا نشدنی از نمای ساختمان های شاخص و مطرح دنیا محسوب می شده است. همین امر نشان دهنده کیفیت و ماندگاری اصیل این محصول می باشد. با توجه به تغییرات سریع سلیقه مشتری در زمینه مد و زیبایی آجر نما یک محصول خاص و بدون تاریخ مصرف می باشد. این محصول به راحتی با انواع مصالح و پس زمینه خود را سازگار می کند. قیمت آجر نما در مقایسه با متریالی هم چون سنگ، شیشه و چوب بسیار ارزان تر است. ماندگاری آجر نما در شرایط بد آب و هوایی خیلی خوب است و نیاز به هزینه نگهداری خاصی پس از نصب ندارد. آجر نمای نسوز علاوه بر همه مزیت های فوق، با محیط زیست سازگار است.

آجر نما مدرن نسوز طوسی

انتخاب مصالح در اجرای نمای مدرن

پیش از اجرای نمای یک ساختمان مدرن، مهندسان طراح و معمار با در نظر گرفتن وضعیت اقلیمی، موقعیت مکانی پروژه، ارتفاع ساختمان، همین طور مقدار نقدینگی و نظر کار فرما جنس مصالح را انتخاب می کنند.نمای خارجی ساختمان علاوه بر این که نقش پوسته حفاظتی برای تاسیسات داخلی در برابر تهدیدات بیرونی ، تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. آجر نمای مدرن همواره یکی از اصلی ترین گزینه ها برای انتخاب معماران اصیل می باشد. چرا که این محصول علاوه بر هرچه زیبا تر کردن ظاهر نما مقاومت بالایی داشته و سالیان سال شکل خود را حفظ می کند.

خرید آجر نما مدرن نسوز شاموتی

کاربرد آجر نما نسوز در نمای مدرن

پس از انتخاب بهینه متریال مورد نظر برای نمای مدرن که با در نظر گرفتن شرایط مالی کار فرما و مشاوره طراح صورت می پذیرد. با در نظر گرفتن عوامل زیبایی شناسی و اقلیم منطقه نسبت به طراحی نمای ساختمان اقدام می کنیم. با توجه به ریزش های مکرر سنگ از نمای ساختمان و عدم سازگاری آن با شرایط آب و هوایی کشور، کمیته نما چندان موافق نما های تمام سنگ نیست. امروزه از مصالحی چون آجر نما، سنگ و سیمان یا به صورت ترکیبی از چند متریال در نمای ساختمان استفاده شود. آجر نما سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی ایران دارد و یکی از مصالح اصیل در معماری فاخر ما می باشد. کاربرد این مصالح محبوب را در نما های مدرن شاهد هستیم.

آجر نما مدرن نسوز خشتی

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره