آجر نما اهواز ارسال مستقیم از تولید کننده

آجر نما نسوز پلاک

یکی از جذاب ترین عناصر معماری استفاده از آجر نما می باشد. اهواز به عنوان یکی از شهر های قدیمی ایران به این مسئله توجه خاصی نشان می دهد. انواع آجر نما نسوز و سنتی دکوراتیو در قسمتهای بیرونی و داخل ساختمان های اهواز کاربرد زیادی دارد. با توجه به اینکه اصفهان از گذشته مهد تولید آجر نما می باشد، ارسال عمده انواع آجر نما به اهواز از درب کارخانه صورت می پذیرد. برای اطلاع از قیمت انواع آجر نما و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول می توانید از مشاوره رایگان واحد فروش مجموعه بهره مند شوید.

آجر نما اهواز

انواع آجر نما موجود در بازار

آجر نما اهواز

آجر نما در کافه رستوران اهواز

کاربرد عمده آجر نما برای نمای خارجی ساختمان می باشد. اما این آجر در اهواز بیشترین کاربرد را در دکوراسیون داخلی دارد. انواع آجر نما نسوز سنتی خشتی و قزاقی پلاک برای این منظور گزینه مناسبی می باشند. آجر نما با هزینه اندک نمایی سنتی، لوکس و کلاسیک به کار شما می دهد. این متریال محبوب با قیمت مناسبی که دارد برای کارفرما نیز مقرون به صرفه تر است. از آجر نما در کافه رستوران های سطح شهر اهواز به خوبی می توان استفاده کرد و فضایی آرام و دلنشین برای مشتری فراهم کرد. انتقال حس خوب آجر نما به مخاطب به مراتب در بالا رفتن فروش مغازه یا فروشگاه تاثیر گذار خواهد بود.

آجر نما اهواز

آجر نما سنتی داخل منزل

یکی دیگر از مواردی که می توان از آجر نما استفاده کرد، تزئین دیواره های داخل منزل در اهواز می باشد. با این کار می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم اینکه تغییر دکور اساسی در منزل ایجاد کنید و نگران قدیمی شدن آن نبوده و همواره حس تازگی را تجربه کنید. با اندکی خلاقیت مهندس معمار و ترکیب آجر نما با المان های دیگر، می توانید جلوه ای خاص به فضای داخل خانه خود بدهید. آجر نما در نهایت سادگی می تواند استاندارد های زیبایی را جابجا کند. با کمی نورپردازی در کنار آجر نما بیننده را مجذوب می کنید.

آجر نما اهواز

آجر نما خشت نسوز برای روشویی

با توجه به فضای گرم و خشک اهواز می توانید از آجر نما خشت نسوز برای نمای داخل سرویس بهداشتی، حمام و روشویی نیز استفاده کنید. پس از اجرای این آجر نما می توانید با مواد مخصوص نانو سطح آجر نما را نفوذ ناپذیر کنید. همینطور درخشندگی بیشتری در بازتاب نور از خود نشان خواهد داد. این مدل آجر نمای خاص قیمت بالایی داشته و غالبا در ساختمان های اعیانی مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر نما اهواز

نمای حیاط خانه

برای زیبایی حیاط خانه ها در اهواز یکی از گزینه های اصلی آجر نما پلاک نسوز می باشد. این آجر نما در مدل های انگلیسی، شاموتی، قهوه ای، طوسی، سفید و مشکی، توسط تولید کنندگان به مشتریان اهواز عرضه می شود. این آجر نما مزیت های فراوانی از جمله ماندگاری بالا، تنوع رنگی، قیمت ارزان و ابعاد گوناگون می باشد. خرید آجر نما در اهواز به روش حضوری و غیر حضوری تقسیم می شود. برای سهولت بیشتر می توانید از طریق سایت های فروشگاهی انواع آجر نما را مقایسه و خرید مطمئن تری داشته باشید.

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره