آجر نسوز نما قهوه ای تیره با قیمت استثنایی

folder_openآجر نسوز نما, تیره, قهوه ای
commentبدون دیدگاه

از دلایل محبوبیت آجر نسوز نما قهوه ای تیره بین خریداران و کاربرد آن به جای چوب ترمو، مقاومت بالای آن در برابر عوامل آب و هوایی است. چوب در معرض تغییرات دما، رطوبت و حرارت قرار می گیرد و ممکن است ترک خورده، تغییر فرم داده و تغییر رنگ دهد. اما آجر نسوز نما با مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی و عدم جذب آب، به خوبی می تواند جایگزین چوب در ساختمان ها شود. همچنین ظاهر زیبا و جذاب آجر نسوز نما قهوه ای تیره نیز از دیگر علت های محبوبیت آن است. جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

مدل های آجر نسوز نما قهوه ای تیره

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

مزیت های آجر نسوز نما قهوه ای تیره

  • دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و در عین حال استحکام بالایی دارد که باعث حفظ استحکام ساختمان می شود.
  • دارای مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی است و می تواند در هر شرایط آب و هوایی به خوبی عمل کند.
  • دارای جذب رطوبت کم است و می تواند از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت است و می تواند در برابر حرارت های بالا مانند آتش سوزی مقاومت کند.
  • به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر و قابل تجزیه در طول زمان، سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و می تواند به حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیط زیست کمک کند.

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

کاربرد آجر نسوز نما در نمای داخلی

آجر نسوز نما به عنوان یک مصالح ساختمانی پر کاربرد در نمای داخلی نیز استفاده می شود. این نوع آجر با طرح و رنگ برجسته خود، به طور طبیعی جلوه کرده و به زیبایی فضا میافزاید. این محصول لوکس می تواند در دیوارهای داخلی ساختمان ها، نمای داخلی اتاق ها، رستوران ها، هتل ها و سایر فضاهای داخلی استفاده شود. این نوع آجر نسوز باعث ایجاد حس بکر طبیعت و نوستالژی در محیط می شود و به طور کلی به زیبایی و استحکام فضا کمک می کند. ضمن اینکه در بازتاب نور می تواند جذابیت بصری ویژه ای ایجاد کند.

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

کاربرد آجر نسوز نما کرکره ای

آجر نسوز نما کرکره ای قهوه ای تیره یکی از مدل های با طراحی خاص آجر نسوز می باشد. این آجر نما در کنار پلاک نسوز می تواند نقش مکمل را ایفا کند. اما به صورت مستقل نیز قابل اجرا روی نمای ساختمان می باشد. با اینکه این محصول برای نمای خارجی ساخته شده است اما میتوان آن را در قسمت های داخلی فروشگاه های تجاری، رستوران ها و سالن پذیرایی نیز استفاده کرد. همچنین از این آجر نسوز می توان برای دکور قهوه فروشی و کافی شاپ نیز استفاده کرد.

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

ترکیب آجر نسوز نما

ترکیب آجر نسوز نما قهوه ای تیره در نما، به دلیل رنگ تیره و جذابیت طبیعی این محصول، به ساختمان جلوه و پرستیژ خاص می بخشد. این ترکیب معمولاً در نمای های برجسته و ساختمان های مدرن استفاده می شود. رنگ قهوه ای تیره آجر نما، حس چوب را به مخاطب القا می کند که فضایی دوستانه به معماری خانه می دهد. به خاطر ماندگاری بیشتری این محصول در مقایسه با چوب امروزه توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای سفارش این محصول با قیمت عمده درب کارخانه و دریافت لیست قیمت تماس بگیرید.

آجر نسوز نما قهوه ای تیره

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره