آجر نسوز شاموتی انواع و قیمت خرید

یکی از انواع آجر نسوز تولید شده در کارخانه های سازنده آجر نما، آجر نسوز شاموتی می باشد. این آجر نما با قیمت عمده درب کارخانه به مشتریان تهران و سایر شهرستان های ایران عرضه می شود. آجر نسوز شاموتی محبوبیت زیادی بین خریداران دارد. مواد اولیه تشکیل دهنده این آجر نسوز از خاک شاموت می باشد. این محصول پر کاربرد در گذشته بیشتر در کوره های صنعتی کاربرد داشت، اما در حال حاضر بیشترین سهم فروش را در بازار مصالح ساختمانی دارد. جهت دریافت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت تولیدات آجر نمابا ما در ارتباط باشید.

آجر نسوز شاموتی تایل

انواع آجر نسوز شاموتی موجود در بازار

آجر نسوز شاموتی ال

قیمت آجر نسوز شاموتی

آجر نما نسوز شاموتی یکی از مدل های ارزان آجر نسوز می باشد. البته برای کاربرد های صنعتی قیمت این محصول بستگی به درصد ترکیبات نسوز و تحمل دمای کوره دارد. ضخامت قالب آجر و نوع جنس خاک و فاصله معدن تا کارخانه نیز در قیمت تمام شده این محصول از فاکتور های مهم می باشد. پروسه تولید تا بسته بندی محصولات نسوز از عوامل کلیدی تاثیر گذار در کیفیت بالا می باشد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید این محصول واحد فروش مجموعه بازرگانی آرتیمان، در طول هفته پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشد.

آجر نسوز شاموتی

مزیت های استفاده از آجر نسوز

  • قیمت مناسب
  • تنوع ابعاد قالب آجر
  • عایق حرارتی بالا
  • مقاوم در برابر شوک های حرارتی
  • رنگ طبیعی و ماندگار
  • جذب آب کم و ضد شوره

آجر نسوز شاموتی

خرید عمده آجر نما نسوز

آجر نسوز شاموتی کاربرد های زیادی دارد، اما عمده خرید این محصول توسط مهندسان و پیمانکاران ساختمانی انجام می شود. چرا که استفاده از این آجر نسوز در نمای ساختمان امروزه مزیت های زیادی برای مشتریان دارد. برای خرید این محصول با در دست داشتن یک تلفن همراه هوشمند می توانید به نمایندگان فروش کارخانه های تولید کننده دسترسی پیدا کنید. با مقایسه قیمت و کیفیت محصولات آجر نسوز بهتر می توانید برای خرید غیر حضوری اقدام کنید. این گونه در زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنید.

آجر نسوز شاموتی

معایب آجر نسوز شاموتی

  • دارای پرده رنگ رندوم
  • اجرای زمان بر نمای ساختمان
  • احتمال شوره زدن نما در موارد خاص
  • نیاز به بند کشی پس از نصب به صورت چهار بند

آجر نسوز شاموتی کرکره ای

ارسال آجر نسوز مستقیم از کارخانه

بعد از اینکه مشتری نمونه مورد نظر آجر نسوز را پسندید، در صورت لزوم می تواند نمونه شاهد را درخواست کند. برای اطمینان بخشی به خریدار نمونه فرستاده می شود تا به رویت شما برسد. پس از مشخص شدن متراژ و ثبت پیشفاکتور و قطعی شدن خرید، دستور ساخت برای خط تولید ارسال می شود. در صورتی که آجر نسوز مورد نظر شما از قبل تولید شده بود با هماهنگی باربری مستقیم از درب کارخانه ارسال بار به محل مورد نظر شما در سطح کشور انجام می شود. همکاران ما در مجموعه بازرگانی آرتیمان برای اینکه تجربه خوبی از خرید در ذهن شما به یادگار بگذارند تمام تلاش خود را میکنند.

آجر نسوز شاموتی ضخیم

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره