آجر نسوز نما طوسی با قیمت عمده

folder_openآجر نسوز نما, طوسی
commentبدون دیدگاه
آجر نسوز طوسی

آجر نسوز نما طوسی یکی از انواع جدید ترین تولیدات آجر پلاک نسوز توسط کارخانه های تولید آجر نما می باشد. با توجه به اینکه این آجر از خاک نسوز ساخته می شود، استحکام بالایی در برابر باران های اسیدی و شوک های حرارتی دارد. آجر نسوز نما طوسی گزینه مناسبی برای تزئین نمای خارجی مجتمع های تجاری و آپارتمان های مسکونی می باشد. این محصول به خاطر رنگ خنثی به سادگی در طرح های مدرن و کلاسیک قابلیت استفاده دارد.  ضمن اینکه به نسبت متریال های جایگزین قیمت ارزان تر و ماندگاری بیشتری دارد. انواع آجر نسوز نما در این مجموعه با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می شود. برای کسب اطلاع از لیست قیمت و مشاوره خرید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

آجر نسوز نما طوسی

انواع آجر نسوز موجود در بازار

آجر نسوز نما طوسی در انواع مختلفی موجود است که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

کاربرد های آجر نسوز نما

آجر نسوز نما طوسی کاربرد های مختلفی در ساختمان دارد. یکی از مهمترین موارد استفاده از این آجر نسوز، به عنوان پوسته خارجی نمای ساختمان می باشد. این متریال جذاب را می توان به صورت یک دست و یا ترکیب با مصالح دیگر در نمای ساختمان به کار برد. این آجر نمای جدید مناسب طرح های کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن می باشد. همینطور از این آجر نسوز می توان نما های داخلی ساختمان از جمله لابی، راهرو ها، و پشت تلویزیون ال سی دی استفاده کرد. با تنوع رنگ بند کشی می توانید جلوه های متفاوت و بی نظیری به خانه خود بدهید.

آجر نسوز نما پلاک طوسی

آجر کرکره ای در نمای ساختمان

استفاده از آجر نسوز نما کرکره ای طوسی به ندرت در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود. به همین خاطر تولید این محصول در کارخانه به صورت سفارشی ساز می باشد. این آجر نمای ظریف دقیقا یک دوم پلاک نسوز از عرض می باشد. به همین خاطر برخی از تولید کنندگان آجر نما، برای تحویل سفارش آجر نسوز نما کرکره ای در این رنگ خاص، پلاک نسوز طوسی را در کارگاه از وسط  به دو نیم تقسیم می کنند. این آجر نسوز جذابیت خاصی در نمای ساختمان دارد. این محصول دارای رنگ خنثی بوده و با هر زمینه ای هارمونی پیدا می کند.

آجر نسوز نما طوسی کرکره ای

سفارش آجر نسوز نما

برای سفارش خرید آجر نسوز نما طوسی می توانید به فروشگاه های نمایندگی کارخانه آجر نما در سطح شهر مراجعه کنید. پس از مشاهده نمونه آجر و لمس آن از نزدیک و دریافت فاکتور از فروشنده سفارش خود را ثبت کرده و ظرف چند روز محصول خود را دریافت کنید. یکی دیگر از روش های خرید آجر نسوز نما، سرچ مجازی در سایت های عرضه کننده آجر نما می باشد. در این حالت می توانید با انواع تولید کنندگان و تامین کنندگان عمده آجر نما ارتباط برقرار کنید. پس از دریافت مشاوره تلفنی و مقایسه قیمتی انواع آجر نما، بهترین محصول مورد نظر را تهیه کنید. پس از دریافت پیشفاکتور و تکمیل وجه بار درخواستی خریدار مستقیم از کارخانه به آدرس اعلامی ارسال خواهد شد.

آجر نسوز نما طوسی

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره