آجر ال قزاقی سنتی و راهنمای خرید

folder_openآجر قزاقی, آجر نما, ال
commentبدون دیدگاه
آجر ال قزاقی اخرا

آجر ال قزاقی سنتی یکی از محصولات پرطرفدار و گران قیمت در بازار ساخت و ساز است. این نوع آجر با طرح های متنوع و زیبا، به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش، رطوبت و سایر عوامل زیان آور، برای ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. برای نمای ساختمان های سنتی اغلب از آجر پلاک 20*10 با ضخامت 3 و 10سانت استفاده می شود. در صورت کاربرد آجر پلاک قزاقی برای قسمت های کنج کار و یا بخش های دور پنجره از آجر ال قزاقی سنتی، از آجر ال قزاقی به عنوان مکمل استفاده می شود. این آجر به ابتکار مهندسان طراح و معمار و برای کور کردن نقاط پایانی نما سفارشی سازی شده و در نهایت بازار نسبت به آن اقبال خوبی نشان داده است. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید می توانید با تیم پشتیبانی فروش بازرگانی آرتیمان ارتباط برقرار کنید.

آجر ال قزاقی سنتی

انواع مدل های آجر سنتی

آجر ال قزاقی سنتی

راهنمای خرید آجر قزاقی سنتی

  • برای خرید آجر قزاقی سنتی، بهتر است به کیفیت آن توجه کنید. آجر با کیفیت بالا دارای سطح صاف، رنگ یکنواخت می باشد
  • برای خرید آجر، اندازه آن نیز بسیار مهم است. این نوع آجر با ابعاد مختلف در بازار عرضه می شود، بنابراین بهتر است قبل از خرید، ابعاد مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • قیمت آجر سنتی، بسته به کیفیت، اندازه و تعداد آجرهای خریداری شده متفاوت است. بنابراین قبل از خرید، بهتر است قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • برای خرید این محصول، بهتر است از تامین کننده های معتبر و با سابقه خرید کنید. این کار می تواند از خرید آجر با کیفیت پایین و همچنین عدم رعایت استانداردهای لازم جلوگیری کند.
  • بعد از خرید آجر قزاقی سنتی، باید آن را به درستی نصب کنید. برای این کار، بهتر است از کارگران ماهر و با تجربه استفاده کنید تا از نصب نادرست آجر و در نتیجه بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

آجر ال قزاقی سنتی

کاربرد های آجر ال قزاقی سنتی

آجر قزاقی سنتی به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش، رطوبت و سایر عوامل زیان آور، برای ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. همچنین این نوع آجر برای ساخت دیوارهای داخلی و خارجی، پله ها، فضاهای سبز و حتی تزئینات داخلی نیز استفاده می شود. به علاوه، آجر قزاقی سنتی به دلیل طرح های متنوع و زیبا، برای تزئین نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می شود. تقاضای اصلی برای این محصول از طرف سازمان میراث فرهنگی و پیمانکاران بازسازی سازه های باستانی می باشد. با این حال بعضا مشتریان خصوصی برای پروژه های شخصی نمای خارجی ساختمان های تجاری و مسکونی خریدار این آجر قدیمی هستند. این آجر همچنین در نمای داخلی القا کننده حس نوستالژی برای مخاطب می باشد، لذا در سفره خانه ها و کافه رستوران های سنتی می تواند دکوری جذاب باشد.

آجر ال قزاقی سنتی

خرید آجر ال قزاقی سنتی

برای خرید آجر ال قزاقی سنتی، می توانید به فروشگاه های ساختمانی و مراکز فروش آجر نما اطراف محل زندگی خود مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق اینترنت و سایت های فروش آنلاین، آجر نما قزاقی سنتی را خریداری کنید. قبل از خرید، بهتر است از کیفیت و اصالت آجر اطمینان حاصل کنید و با فروشنده معتبر درباره قیمت، نحوه نصب و مشخصات فنی آجر صحبت کنید. همچنین باید به هزینه حمل و نقل آجر از کارخانه تولید کننده تا پروزه نیز توجه کنید. چرا که ممکن است هزینه حمل از قیمت خرید آجر بالاتر باشد و برای کارفرما غیر منتظره باشد. جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره خرید این محصول تیم فروش بازرگانی آرتیمان هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور پهناور ایران عزیز می باشد.

آجر ال قزاقی سنتی

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره