آجر نسوز کف فرش انگلیسی عرضه کننده

folder_openآجر تهران, آجرنسوز, کف فرش انگلیسی
commentبدون دیدگاه

این مجموعه به عنوان عرضه کننده عمده انواع آجر نما نسوز کف فرش انگلیسی فعالیت می کند. همانطور که می دانید تولیدات آجر نسوز انگلیسی دارای تنوع زیادی در بازار می باشد. هر مدل خاص آجر نسوز برای کاربرد ویژه ای مناسب است. این محصول به عنوان پوشش کف محوطه های ویلایی، کف روف گاردن و موارد مشابه کارایی زیادی دارد. این آجر نسوز در ابعاد و ضخامت مختلف توسط تولید کنندگان آجر نما با قیمت مناسب به خریداران عرضه می شود. جهت دریافت لیست قیمت این محصول و مشاوره خرید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

آجر نسوز کف فرش انگلیسی

ابعاد آجر نما نسوز کف فرش نسوز

  • کف فرش  با ابعاد 10*10 با ضخامت 2.5 الی 3سانتیمتر
  • کف فرش با ابعاد 20*20 با ضخامت 2.5 الی 3 سانتیمتر
  • کف فرش با ابعاد 21.5*10.5 با ضخامت 3 سانتیمتر
  • کف فرش با ابعاد 21.5*10.5 با ضخامت 5 سانتیمتر

آجر نسوز کف فرش انگلیسی

اجرای آجر نسوز کف فرش

بعد از مشخص شدن طرح و خرید آجر کفپوش نسبت برای پیاده سازی آن برنامه ریزی می کنیم. قبل از اجرای آجر نسوز کف فرش، نسبت به زیر سازی سطح زیر آن اقدام کنید. پس از آن سطح زیر آن با توجه به شیبی که باید داشته باشد توسط استادکار کروم بندی می شود. حالا نوبت ساخت ملات سفت می رسد. پس از جایگذاری آجر کف فرش با پتک مخصوص خوب آن را در جای مناسب مهار می کنیم. بعد از گذشت مدتی و جذب ملات توسط آجر نسوز نوبت به بندکشی فضای بین آجر ها می رسد. پس از بندکشی کف فرش آماده بهره برداری می باشد.

آجر نسوز کف فرش انگلیسی

قیمت آجر نسوز کف فرش انگلیسی

آجر نسوز کف فرش انگلیسی امروزه سهم فروش بالایی در بازار دارد. قیمت این محصول به چند عامل بستگی دارد. یکی از این عوامل ضخامت آجر نسوز کف فرش انگلیسی می باشد، که هرچه بیشتر باشد آجر نسوز گرا تر است. چرا که این آجر کف فرش از خاک نسوز تولید شده است. هر چند خاک آجر نسوز انگلیسی از مدل های دیگر ارزان تر است. برای خرید آجر نسوز کف فرش انگلیسی با قیمت عمده بهتر است به صورت یک جا سفارش خود را ثبت کنید. چون هزینه حمل نیز در قیمت تمام شده این محصول تاثیر گذار خواهد بود. جهت خرید این محصول با قیمت درب کارخانه اصفهان می توانید از مجموعه بازرگانی آرتیمان کمک بگیرید.

آجر نسوز کف فرش انگلیسی

خرید آجر نسوز کف فرش

در صورتی که تصمیم به خرید آجر نسوز کف فرش انگلیسی گرفتید، از چند طریق می توانید اقدام کنید. اولین روش مراجعه حضوری به بورس مصالح ساختمانی و فروشگاه های عرضه آجر نما در سطح شهر می باشد. برای مشتریانی که لمسی هستند و باید محصول را از نزدیک ببینند این روش ایده آل به نظر می رسد. اما از آنجایی که این محصول توسط تولید کنندگان عمده در سایت های اینترنتی نیز عرضه می شود، پیشنهاد ما استفاده از فناوری های مدرن و به روز می باشد. خرید مجازی این امکان را به شما می دهد تا با نگاهی جامع تر برای خرید تصمیم گیری کنید. با درخواست نمونه آجر نسوز کف فرش می توانید از نزدیک نمونه آجر را مشاهده کنید.

آجر نسوز کف فرش انگلیسی

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره