آجر نما لوکس با کیفیت مرغوب و قیمت خرید

آجر سنتی قزاقی
بوب ترآجر نسوز یکی از مصالح پر کار برد برای استفاده در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان های امروزی می باشد که توجه خریداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. خرید انواع متریال مرغوب برای ایجاد نمایی لوکس، با کیفیت و قیمت مناسب همواره از دغدغه های مشتریان بوده است.  این آجر نمای خاص در انواع مختلف سایز ، مدل و رنگ تولید و روانه بازار ساختمانی سراسر کشور می شود. تولید این محصول اغلب به صورت سفارشی ساز می باشد. جهت دریافت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت با بخش فروش تماس بگیرید.
خرید آجر نما لوکس نسوز

انواع آجر نما لوکس

آجر نما نسوز پلاک

یکی از متداول ترین نمونه های آجر نمای لوکس موجود در بازار آجر نمای نسوز پلاک می باشد. این محصول اغلب در دو سایز استاندارد با عرض 7 سانت و 6.5 سانت در بازار موجود است. بعضی از تولید کنندگان این آجر نمای لوکس از نظر طول قالب های آجر تولیدی با تلرانس 2سانت با یکدیگر تفاوت دارند. آین آجر نما به خاطر مقاومت بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان به صورت یک دست و رندوم اجرا می شود. هرچند از این آجر نما در طراحی داخلی ساختمان های لوکس نیز استفاده می شود. این آجر نمای نسوز در مدل های پلاک انگلیسی، پلاک شاموتی، پلاک قهوه ای، پلاک طوسی و پلاک سفید در بازار یافت می شود.

خرید آجر نما لوکس پلاک

آجر نما نسوز تایل

آجر تایل نسوز یکی از مدل های جدید آجر نما لوکس به شمار می آید که امروزه فروش بالایی پیدا کرده است. این آجر نما ابعادی بزرگ تر از آجر پلاک نسوز داشته که معمولا ضخامت بیشتری هم دارد. ابعاد تولیدی این آجر در اندازه های 40*10، 60*10و 80*20 می باشد که اکثرا با ابعاد 60*10 در بازار شناخته می شود. این آجر در مدل های تایل انگلیسی، تایل شاموتی، تایل طوسی و تایل سفید توسط کارخانه های مختلف آجر نما تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید آجر نما لوکس تایل

آجر نما کرکره ای نسوز

یکی دیگر از انواع آجر نمای نسوز لوکس مدل کرکره ای می باشد که نسبت به آجر نسوز پلاک استفاده کم تری دارد. آجر کرکره ای به خاطر ظرافتی که دارد بیشتر در نما هایی که دارای قوس و انحنا می باشند به کار برده می شود. از در کنار هم قرار گرفتن آجر نما پلاک نسوز لوکس و آجر نما کرکره ای هم می توان نما های جذابی به وجود آورد. از این آجر نما به عنوان جایگزین بند کشی در نما های عمودی استفاده می شود، در این حالت دیگر نیاز به بندکشی نیست. آجر نما کرکره ای در مدل های انگلیسی، شاموتی، قهوه ای، طوسی و سفید تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

خرید آجر نما لوکس

 آجر نما خشت دستی نسوز

یکی از محبوب ترین مدل های جذاب آجر نما لوکس آجر نما خشت دستی نسوز می باشد که همواره مشتریان پر و پا قرص دارد. پروسه ساخت و تولید این آجر نسوز به صورت کاملا سنتی و دست ساز می باشد. یکی از جذابیت هایی که این آجر نما دارد، انتقال حس تازگی و نوستالژی به بیننده می باشد. باز تاب نوری که از نمای آجری که با این مدل آجر کار می شود، جلوه ای بی نظیر و خاص در چشم بیننده ایجاد می کند. هر چند قیمت این آجر نما از مدل های دیگر بیشتر است با این حال خریداران خاص و زیبا پسند در انتخاب خود تردید ندارند. این آجر نمای ظریف در انواع کلاس های انگلیسی، شاموتی، قهوه ای، طوسی، سفید و مشکی تولید و روانه بازار می شود.

خرید آجر نما لوکس دکوراتیو

ویژگی های آجر نما نسوز لوکس

ویژگی های این آجر نمای لوکس شامل مقاومت بالا در برابر باران های اسیدی، عدم تغییر رنگ، جذب رطوبت اندک، مانع انتقال حرارتی می باشد. وزن مخصوص آجر نما از سنگ پائین تر است. این صالح مرغوب به خاطر سازگاری با اقلیم آب و هوایی ایران از نمای ساختمان جدا نمی شود، لذا هزینه تعمیر و نگهداری کمتری دارد. در کنار مزیت هایی که در بالا ذکر شد می توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد که باعث جذابیت آن برای خریداران می شود.

خرید آجر نما لوکس آنتیک

آجر نما کف فرش

آجر نما کف فرش نسوز یکی از متریال های لوکس برای کف پوش محوطه می باشد. این محصول با توجه به استحکام بالایی که دارد می تواند به خوبی مدت های زیادی به عنوان پوشش کف به کار رود. جذب بالایی که با ملات دوغاب دارد از جدا شدن این آجر که یکی از دغدغه های مهم کارفرمایان است جلوگیری می کند. آجر نما کف فرش نسوز در سه ابعاد 20*20، 20*10 و 10*10 با ضخامت 2.5 و 5 سانت تولید می شود. این آجر غالبا در دو مدل انگلیسی و شاموتی در بازار موجود است. برای زیبایی هرچه بیشتر این آجر در مقابل جذب گرد و غبار و جلوگیری از شوره، بهتر است از مواد نانو جهت آب گریز کردن سطح آجر کف فرش استفاده کرد.

خرید آجر نما لوکس کف فرش

آجر نما قزاقی

با رشد صنعت معماری و اهمیت بیشتر زیبایی شهری متریال ساختمانی مناسب برای استفاده در خانه های لوکس توجه مهندسان طراح را به خود جلب کرده است. از طرفی با افزایش سطح توقعات مشتریان کیفیت محصولات ساختمانی روز به روز افزایش پیدا کرده است. با این حال آجر نما قزاقی که از قدیم در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته هم چنان یکی از مصالح پر فروش محسوب می شود. برای سهولت دسترسی خریداران عزیز به متریال مرغوب، این مجموعه به عنوان بازار فروش عمده آجر نمای لوکس با عرضه این محصول سعی در جلب رضایت شما بزگواران دارد.

خرید آجر نما لوکس سنتی

قیمت خرید انواع آجر نما لوکس درب کارخانه

تنوع بالای آجر نما و کاربرد متفاوت هر مدل آجر، بعضا باعث سر در گمی خریداران این محصول لوکس می شود. به همین خاطر بهتر است قبل از خرید اندکی نسبت به مسائل فنی و معماری اطلاعات بدست بیاورید. سپس با چشمانی باز نسبت به انتخاب بهترین آجر نما مناسب کار خود اقدام کنید. آجر نسوز با بهره برداری از به روز ترین تکنولوژی ها در حوزه ساختمان، به خوبی توانسته نیاز بازار لوکس معماری ساختمان را برآورده کند. همکاران ما در این مجموعه با مشاوره دقیق سعی در درک نیاز مشتری دارند تا بهترین آجر نما متناسب با نیاز شما را پیشنهاد کنند. در این مجموعه انواع مدل های آجر نما به مشتریان عزیز در سراسر کشور با قیمت درب کارخانه تولیدی عرضه می شود.
قیمت خرید آجر نما لوکس رستیک
Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره