خرید آجر نما سنتی تهران

می دانیم که تهران پایتخت ایران و بزرگترین کلان شهر می باشد. انواع آجر نما سنتی و پلاک نسوز را می توانید به صورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه خرید کند. این مجموعه به عنوان مرکز فروش انواع آجر نما در تهران در خدمت شماست. با توجه به گستردگی سازندگی در این شهر و مشغله زیاد شهروندان تهرانی اغلب خرید ها به صورت آنلاین انجام می شود. در این مجموعه انواع آجر های نمای سنتی قزاقی و نسوز را می توانید مشاهده کرده و در صورت نیاز نمونه محصول برای شما ارسال خواهد شد. پس از مشاهده نمونه ارسالی و در صورت رضایت سفارش خود را نهایی کرده و در تهران دریافت کنید. جهت مشاوره و آگاهی از قیمت و خرید آجر سنتی و نسوز، همکاران ما در واحد فروش صمیمانه منتظر پاسخ گویی شما مشتریان گرامی می باشند.

انواع آجر نما سنتی در تهران

  • آجر نما سنتی قزاقی
  • آجر نما سنتی نسوز

مقایسه آجر نمای سنتی تهران با آجر نسوز

همان طور که از اسم آن پیداست آجر نمای سنتی در تهران بیشتر جنبه نوستالژی دارد. این آجر بیشتر برای باز سازی بنا های تاریخی و باستانی مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند آجر سنتی قدیمی در قهوه خانه ها، سفره خانه های سنتی و رستوران های نوستالژی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، با این حال در ساختمان های ویلایی و عمارت شکل هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا آن حال و هوای گذشته را برای شما مشتریان عزیز تداعی کند. این آجر در معماری مدرن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد چرا که تنوع رنگی کمتری داشته و از استحکام بالایی در نمای خارجی ساختمان برخوردار نیست همین طور جذب رطوبت آن بالاست.

مدل های مختلف آجر نما سنتی نسوز

مدل های پر فروش آجر نسوز پلاک

آجر نمای نسوز که در تهران استفاده می شود خود به چند دسته طبقه بندی می شود از جمله آجر نسوز انگلیسی، شاموتی، قهوه ای، سفید، طوسی و مشکی که دو مدل اول قیمت پائین تر و بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند. این آجر نمای محبوب علاوه بر نمای خارجی ساختمان در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. از آجر نسوز پلاک می توان نما های ترکیبی زیبایی به وجود آورد. این آجر به خاطر تنوع رنگ و طبیعی بودن بافت به راحتی با محیط پیرامون خود هماهنگ شده و هارمونی نما را حفظ می کند.

مدل های مختلف آجر نما نسوز

مزیت های آجر نما سنتی تهران

آجر نمای نسوز علاوه بر مزیت های ظاهری آجر سنتی، نسل جدید آجر نما است که با ذائقه مخاطب امروزی سازگاری بیشتری دارد. این آجر نما با توجه به تکنولوژی روز تولید و استاندارد های لازم را پشت سر گذاشته است. تنوع رنگ و سایز این محصول در کنار ضخامت کمتر و جذب آب پائین، باعث استقبال خریداران به سوی خود شده است. ضمن اینکه ظاهر شکیل این آجر نما در کنار استحکام و ثبات رنگ آن باعث شده به عنوان یکی از گزینه های اصلی معماران و طراحان برای نمای خارجی و داخلی ساختمان باشد.

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره