بورس خرید آجر نما با قیمت تولید کننده

بازار آجر نسوز پلاک تهران

آجر یکی از مصالح اصلی و پر کاربرد در زمینه معماری و نمای ساختمان می باشد. علیرغم انواع آجر نما که تولید کنندگان مختلف از گذشته تا به امروز تولید و روانه بازار ساختمانی می کنند، انتخاب آجر نمای مناسب برای خریدار دشوار می شود. چرا که هم زمان امکان دسترسی مشتری به تنوع محصولات و قیمت ها وجود ندارد. به همین خاطر برای بهترین تجربه خرید، در بورس آجر نما انواع مدل های آجر قزاقی، آجر پلاک نسوز، آجر تایل ، آجر کف فرش، آجرخشت دستی ، ال و غیره به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. ابتدا پس از مشاوره همکاران ما در واحد فروش بهترین آجر نما برای خانه خود را انتخاب می کنید. سر انجام با تائید عکس آجر کار شده روی نما در صورت لزوم با مشاهده نمونه آجر، سفارش خرید خود را قطعی کنید.

بورس خرید آجر نما نسوز

مزیت خرید آجر نما مستقیم از کارخانه

برای خرید محصول آجر از فروشگاه ممکن است فروشنده هر محصولی که در انبار موجود داشته باشد را به خریدار پیشنهاد کند. در صورت کسری موجودی انبار مدت زمانی فاصله بین سرویس اول و دوم بار می افتد و در این مدت کار دچار وقفه می شود. همچنین شرایط نگهداری آجر در انبار ممکن است تغییر کند که در کیفیت آجر خریداری شد موثر است. اما خرید از بورس آجر نما به صورت مستقیم این مزیت را دارد که اولا هر نمونه ای که مشتری پسندید عرضه کند، ثانیا با متراژ نا محدود قابلیت تامین انواع آجر نما و ارسال آن به سراسر کشور وجود دارد. در این حالت علاوه بر این که هزینه حمل برای شما به صرفه تر در ممقرون به صرفه تری خواهید داشت.

بورس خرید آجر نما نسوز

انواع آجر نمای مورد استفاده در ساختمان

آجر نمای مورد استفاده در قسمت های مختلف ساختمان در انواع مختلف تولید می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند در ذیل به انواع پر فروش آن در بازار اشاره می کنیم:

بورس خرید آجر نما قزاقی

روند تولید آجر نما

با توجه به نوع آجر نما و مواد اولیه تشکیل دهنده آن پروسه تولید آن متفاوت است. آجر نمای قزاقی یا سنتی به همان روش قدیمی با ترکیب آب و خاک رس مواد اولیه آن گل را داخل قالب می گذارند و پس از خشک شدن در فضای باز وارد کوره می شود. تولید آجر نمای شیل و نسوز به این شکل است که به صورت نیمه خشک با مواد اولیه ترکیبی از چند نوع خاک معدن، قالب گیری به صورت صنعتی انجام می شود. سپس بلافاصله آماده چیدن داخل کوره می شود. آجر نمای نسوز در دمای بالا پخت شده و در برابر فرسایش محیطی و باران های اسیدی مقاوت بیشتری از خود نشان می دهد.

بورس خرید آجر نما سنتی

قیمت خرید انواع آجر نما

از آنجایی که کارخانه تولید کننده آجر نما، عمده فروش خود را به صورت شبکه ای انجام می دهد. به ندرت خود را درگیر سفارشات خرد می کند و بیشتر دنبال فروش توسط شبکه نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور می باشد. یعنی اگر مشتری مستقیم از شهرستان به کارخانه برود، با همان قیمتی خرید می کند که عوامل فروش در سراسر شهرستان ها قیمت را به خریدار اعلام می کنند. با این تفاوت که فرصت مشاوره مناسب و پیگیری رضایت شما ممکن است نداشته باشند. که البته طبیعی است چون تولید مسلما چالش های خود را دارد. به همین خاطر شبکه فروش کارخانه این وظیفه را به عهده دارد تا نیاز مشتری را شناسایی کند و سپس بهترین پیشنهاد را به وی بدهد و پس از فروش پاسخگویی مناسب داشته باشد.

بورس خرید آجر نما آنلاین

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
دریافت مشاوره